Стратешки принцип е фраза која тера на акција и е лесна-за-помнење. Таа ја прочистува корпоративната стратегија до нејзината уникатна есенција и може да се комуницира лесно низ организацијата. Статешкиот принцип со други зборови може да се нарече дестилат од стратегијата.
Примери за стратешки принцип од светските компании (превземено од Harvard Business Review, 2001):
( *** анг. ... strategic principle, a memorable and actionable phrase that distills a company’s corporate strategy into its unique essence and communicates it throughout the organization. *** )
Принципите (кои се наши поставени граници) секогаш укажуваат токму на тоа. Тие се milestones во секоја визија и мисија. И затоа се нарекува mission statement. Имаме „изјава за мисија“ со која ги потврдуваме аспирациите на исполнување на визијата преку придржување и следење на определени принципи кои уште подобро ако се стратешки принципи.....
Стратешкиот принцип претставува производ и core value на бизнисот/фирмата (не е важно од кој сектор, гранка, индустрија). истиот може често пати да упатува на т.н. мисија. На пример стратешкиот принцип на Врховната ревизорска институција на В.Британија е “грижа за паричникот на граѓанинот“....... возвишена, оправдана, стратешка, објективна, достижна, мерлива цел и што е уште поважно, цел со додадена вредност....... овие квалитети се квалитетитите и на стратешкиот принцип!